Οι σκέψεις μου αυτή τη στιγμή (2/9/2015 00:14 ) διαχωρισμένες σε τρία διαφορετικά εντελώς πράγματα που όμως στο δικό μου το μυαλό συνδέονται απόλυτα !

1ον) Ο θάνατος ενός συγγενικού μου προσώπου.

2ον) Η πρώτη φορά που ”ερωτεύτηκα”.

3ον) Θάρρος ή άρνηση αποδοχής του πραγματικού μου χαρακτήρα?

Θα ξεκινήσω με το δεύτερο …(I’M A REBEL HAHAHA)

Δάγκωσα λοιπόν και εγώ πρώτη φορά τη λαμαρίνα πριν από ένα και μισό χρόνο και φυσικά έφαγα κορυφαία απόρριψη, την οποία έκανα να εμπεδώσω, σίγουρα ένα χρόνο!Έρχομαι λοιπόν στο σημείο αυτό και λέω πως τίποτα δεν μπορεί να κρατήσει για πάντα …σίγουρα όταν λες – εε εντάξει μωρέ τον ξεπέρασα- θα έρθει η άτιμη η στιγμή που θα είστε εντελώς τυχαία στο ίδιο μαγαζί και θα τον δεις και θα σου έρθουν όλα τα συναισθήματα πάλι και θα κάνεις σαν ανώριμο κοριτσάκι που βλέπει πρώτη φορά ουράνιο τόξο!

ΟΧΙ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ… ΟΧΙ …για να μην πω πόσες φορές το έχω πάθει αυτό !!!

Κι όμως έρχεται η στιγμή και τώρα πάμε στο πρώτο , που χάνεις κάποιο συγγενικό πρόσωπο που αγαπάς πάρα πολύ και δεν μπορείς να φανταστείς πως όταν θα γυρίσεις πάλι σπίτι σου , στο χωριό σου, στην πόλη σου, θα πας σπίτι του και το δωμάτιό του θα είναι άδειο! ΑΔΕΙΟ, μόνο τα προσωπικά του αντικείμενα θα υπάρχουν και η μυρωδιά του!

Πώς να πιστέψω πως όταν γυρίσω σπίτι για τις γιορτές δεν θα είναι εκεί ?

Συνεχίζω λοιπόν …αυτός ο θάνατος μου πήρε κάτι αλλά μου άνοιξε τα μάτια!

Και εδώ συνδέεται το δεύτερο με το πρώτο …

Πώς είναι δυνατόν το άτομο που ερωτεύτηκες, που μοιράστηκες πράγματα μαζί του, που ήξερε ότι περνούσες δύσκολες στιγμές, ενώ ξέρει ότι έχασες έναν άνθρωπο που σήμαινε τόσα πολλά για εσένα να ΜΗΝ σου πεί ΠΟΤΕ συλλυπητήρια??

ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ …ΑΝΤΙΟ… ΚΑΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΞΙΖΕ!

Φτάνοντας στο τέλος (τρίτο) για όσα άτομα πιστεύουν πως έχω θάρρος και λέω ό,τι νιώθω και σκέφτομαι να πω πως δεν είναι θάρρος να μην μπορείς να πεις αυτό που θες face to face με τον άλλον, δεν είναι θάρρος και κουράγιο να κρύβεσαι πίσω από μια οθόνη υπολογιστή ή κινητού και να εκφράζεις τα συναισθήματά σου , που πάλι αυτό κάνω ουσιαστικά αλλά τελοσπάντων.

Θάρρος και κουράγιο είναι να ξέρεις και να σέβεσαι τον εαυτό σου που έχει προσωπικότητα, έχει λόγο, έχει δικαιώματα και ναι έχει κάθε δικαίωμα να μιλήσει ”δυνατά” χωρίς να φοβάται τον συνομιλητή του λες και θα του επιτεθεί ή θα αναπτύξει λάθος γνώμη!

ΕΧΕΤΕ ΣΤΟΜΑ, ΜΙΛΗΣΤΕ

ΕΧΕΤΕ ΑΥΤΙΑ, ΑΚΟΥΣΤΕ

ΕΧΕΤΕ ΜΑΤΙΑ, ΔΕΙΤΕ

ΕΧΕΤΕ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ, ΚΡΙΝΕΤΕ

   xoxo soti_you xoxo

Leave a Reply

